Alla inlägg den 28 september 2011

Av Frida - 28 september 2011 21:17

Hai.


Varför man har en katt eller annat husdjur: De finns alltid där när man behöver dem. Finns för en när man är ledsen. Lyssnar alltid och håller hemligheter. Får en att skratta ibland. Är ett otroligt sällskap och gör livet en liten aning mer värt att leva. 


 

Så till er som tycker husdjur är onödigt: De får en att må bra och vad är mer värt än lite välmående? 


Heirå. 

Av Frida - 28 september 2011 20:40

Hai.


En bra vanlig onsdag. Skolan var bra. Ritar ''motorn'' för andra gången på CAD:en. Vi gjorde den i 2D i ettan så ska vi göra samma fast i 3D nu. Lär säga att det är grymt häftigt när man sätter ihop olika delar så sätter man på lite speed så de rör på sig. Haha, ni fattar ingenting men jag blev himla fascinerad av det idag. Åkte en kylig moppe tur med Louise och Rasmus efter skolan också. Hände två läskiga saker. Trodde jag skulle bli mos under en idiot till backande bil. Riktig jädra idiot till förare i den bilen. Efter det hände en läskig sak vid fågeltornet. Skiitläskigt! Haha. Ja, de som var med vet var jag pratar om. Förresten är det så kallt. Har gått runt och frysit hela dagen. Är det jag som är fryssen av mig eller är det verkligen kallt? Blir nå tjockt tyg runt mig imorgon i alla fall.


Har börjat tänka på ett annorlunda sätt nu emot vad jag först gjorde. Funkade ganska bra igår även om det hugger lite ibland. Gör ett försök i alla fall och ska sakta men säkert gilla läget. Det lät bra ju. Braiho. Gillarej i alla fall och är glad att jag fått chansen att få en ny fantastisk vän! 


Haoorioo. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards