Direktlänk till inlägg 24 april 2016

Trädblommor.

Av Frida - 24 april 2016 21:54

Haliho! 


Blommande träd är så fint att jag blir lycklig! Jag vet att jag säkert sagt det förut men det är värt att säga en gång extra. Såg massor med trädblommor igår och det var så vackert. Var på Liseberg igår. Tycker fortfarande Liseberg är roligt trots att jag är 22 och inte 14 längre. Blir så rädd i början att jag absolut inte vågar hålla ögonen uppe. Men sedan vänjer jag mig och då är det konstigt nog treligt att utsätta sig för en massa konstiga saker. Skippade dock att åka upp i atmosfearen. Provade på det förra året och nej tack inte igen. Idag har jag varit på mitt fina ställe. Det var jättfint tills dess att det började hagla. Då blev det otrevligt så jag sprang hem. Solen hann dock börja skina igen innan jag hann hem. Gjorde en tårta som blev alldeles för söt och sliskig. Blä. Vill alrig mer äta socker igen. 


   

Lite blommande träd så att ni också kan bli lyckliga. Sett två katter idag. Varje gång jag ser en katt blir det extrem kattlängtan och jag vill bara åka hem till Dalarna direkt. Eller köpa en egen katt och gå runt med i koppel.


God natt lilla katt. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 1 juli 2016 23:19


Hej hopp!   Skriver i mörkret och hoppas det går bra ändå. Känner mig mer högkänslig än någonsin. En sådan frihet att förstå att mina känsliga öron är helt normala och att det är helt normalt att bli på dåligt humör och ofungerande så fort magen ...

Av Frida - 10 juni 2016 22:20

Hej och godkväll!   Jag är i Dalarna och det är sommar. Det känns så konstigt. Jag är färdigstuderad och nu vet jag inte riktigt vad som händer. Vi får väl se. Det kan hända att jag sökt ett jobb eller så. Tre år har gått och ännu ett kapitel i l...

Av Frida - 3 juni 2016 21:39

Hej.   Blä nu är jag vargarg och måste beklaga mig till allt och alla. Skulle lite fint köpa en tågbiljett hem så här på fredagskvällen. Märker att sj bytt till sin nya hemsida. Okej visst. Kommer till steget när man ska betala så finns inte inte...

Av Frida - 29 maj 2016 22:36

Hejsan hoppsan alla människor och katter!   Igår tog jag lite kort på Göteborg. Det är så fint här. Särskilt nu när alla träd blivit gröna och det finns massor av fina blommor som luktar gott. Sommaren doftar verkligen jättegott. Varit ute och gå...

Av Frida - 22 maj 2016 22:11

God kväll hej!    Här om kvällen var det en sådan magisk dimma ute. Detta med att det är ljust ända in på natten. Blir lika fascinerad varje år. Är dock inte lika fascinerad sen i November när det är mörkt tre fjärdedelar av dygnet. Då det gäller...

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards