Alla inlägg den 26 september 2011

Av Frida - 26 september 2011 20:14

Hei.


Hjälp mig. Jag har så ont i mitt hjärta idag! Jag kan inte vara glad jämt, jag måste också få vara ledsen ibland. Hjälp jag vet inte vad jag ska ta mig till. Hjärtat skriker och ögonen tåras. Jag menade verkligen inte att det skulle bli såhär. Vet att du inte heller gjorde det. Varför kan man inte styra över sina känslor? Det hade varit så mycket enklare då för det finns en känsla som bara förstör. Känslan kallas kärlek. När man alltid blir kär i de man verkligen inte borde. Jag vet jag borde inte blitt kär i dig men nu blev det så och det är inget jag kan rå för. Om jag bara hade fått något litet svar. Ett god natt, hej då eller vad som hellst så hade allt varit mycket bättre. Tystnaden är det värsta som finns. Och Frida är ledsen. Ledsen på riktigt.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards