Alla inlägg under juli 2010

Av Frida - 31 juli 2010 23:32

Hei.


Jag är så otroligt trött i mina ögon. Jag har varit det hela kvällen och snart ska de få sova. Blir inte långt det här för jag är så trött. Lyssnar på bra musik just nu. Snart om några minuter ligger jag i sängen och blundar. Vad skönt det ska bli när jag äntligen är där uppe. Kanske borde sluta skriva nu då om jag ska komma till sängen någon gång. 


God natt.

Av Frida - 30 juli 2010 23:16

Heii!


Fredag idag då. Jag fick nyss igång min webbcam på msn. Glader Frida. Den har inte funkat där förut men nu går det i alla fall om den som vill se skickar inbjudan till mig. Så har jag och pappa fixat våran nya skrivare idag. Jätte nice och ett stort plus att man kan kopiera också. Då slipper jag oroa mig för att skrivaren ska få fnatt och spruta ut massa papper med konstiga tecken som den gamla gjorde. 


Så har jag varit på biblioteket idag. Trevligt. Lånade några böcker. Och jag har lagat mat idag igen. Fantastiskt jag har gjort det två dagar i rad nu. 


Hej då.

Av Frida - 29 juli 2010 22:08

Hej.


Det har regnat idag. Nästan hela dan faktiskt. Och jag håller med vissa om att det faktiskt är mysigt när det helregnar så här en heldag. Bara det inte gör det jämt då blir det ju tråkigt. Idag har jag i alla fall inte gjort så mycket. Jag har lagat mat. Haha inte varje dag jag gör det precis. Jag har verkligen inte gjort nåt vettigt idag. Trixat med kuben, såklart. Läst ut en bok. Den var ganska bra, inte så bra i början men sen var slutet riktigt bra. Sen har jag varit till banken. Vad onödigt tråkigt, det vill inte ens ni veta. Det var typ det jag gjort idag det.


Hejrå.

Av Frida - 28 juli 2010 23:24

Hai.


Idag är det onsdag, imorgon är det torsdag. Jag gillar både onsdagar och torsdagar faktiskt. Okej i alla fall idag har jag inte gjort så mycket. Var och fikade, det var fint och trevligt och gott. Så trixat med kuben såklart. Snart kan jag den nog utantill! 


Och en sak som var rätt läskigt är att jag läser en bok nu så var det en person den boken som hade bytt efternamn för att den inte gillade sitt namn. Och då hade den tagit en viss persons efternamn av någon anledning och jag trodde inte den personen som den hade tagit namnet av fanns i verkligheten. Men nu så satt jag och läste lite på Internet så dyker det där namnet upp på en riktigt människa och det var ganska läskigt. Inte för att jag vet om det är just den personen författaren menar men det skulle i alla fall kunna vara det. Och inte för att ni tyckte det här var kul att läsa men jag hade inte så mycket att skriva så nu skrev jag något i all fall.


God night!

Av Frida - 27 juli 2010 22:07

Hej!


Nu har jag löst Rubiks kub. Det är tack vara Youtube som jag lyckades. Utan det har det aldrig gått. Men nu ska jag förska lära mig utan till. Blir inte det lättaste men det ska också gå. En massa konstiga algorythmer jag måste lära mig men det ska också gå.


Idag har jag blivit klar med sommarjobbet också så staketet är nu rött och fint igen.  Skönt och vara klar. 


Jag har hittat ett jättebra band också. Story Of The Year heter de. Jättebra verkligen. Rekommenderas väl till de som gillar typ rock. 


Nu ska jag spela nåt roligt litet spel.


  

Hejrå!

Av Frida - 26 juli 2010 23:14

Hej.


Idag har jag börjat med Rubiks kub. Jag ska lösa den på något sätt det nästan lovar jag. Jag är klar med en sida och första raden i alla fall. Sen var Rasmus hit och lämnade sin webbkamera till mig också. Schysst att jag fick den när han inte behövde den längre. Jag känner att jag inte har någon ro i kroppen nu så jag klarar inte av att skriva nå mer för till fället.


Hej då.

Av Frida - 25 juli 2010 22:44

Hej!


Idag har det varit grå murrigt väder. Tråkigt och kallt, jag vill kunna gå ut utan att frysa när det är sommar. Jag har i alla fall varit till Borlänge och shoppat lite idag. Var väl  trevligt. Jag köpte jeans, 2 t-shirtar och ett linne. Och nu är det så att jag är extremt trött så jag ska nog sova snart.


Hejdå.

Av Frida - 24 juli 2010 22:58

Hej!


Idag har jag gjort smultronbakelser. De var fina men inte så goda eftersom jag inte gillar grädde så mycket. Fast mor och far gillade dem i alla fall. 


Sen har jag varit med några kompisar och åkt moppe. Superkul. Det var längesen så nu satt det extra fint med en tur även om det var lite kallt. Vi käkade donken och när vi satt där så halar Fanny upp värsta stora kameran. Haha det var inte riktigt vad amn hade tänkt sig när hon sa att hon hade kameran med sig. Trevlig stund i alla fall.


Jag hittade en ganska fin sommarbild jag tagit nån gång också. 

  


Och det är så snuskigt att det växer svamp i en av mammas blomkrukor.


  


Och en till fin sommarbild. 


  

Hejrå!

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards