Alla inlägg under oktober 2010

Av Frida - 30 oktober 2010 23:28

Hei.


Lördag. Rätt så trevlig lördag. Har övningskört lite. Gick rätt så bra. Sen har jag tagit årets sista moppetur också. Trevligt med en sista tur. 


Ja vet inte vad jag ska skriva mer. Ska på fest imon så skriver antagligen inte något då. Halloween nu också ju så happy halloween på er människor. Gjorde en pumpa idag. Hihih. Den blev fin i alla fall.


Ojski pojski. 


Heirå.

Av Frida - 29 oktober 2010 23:33

Hai.


Idag har jag varit till Borlänge med Rasmus och Louise. Roligt! Köpte present till några kompisar som fyller år. Så köpte jag två nagellack också. Nån sorts rosarödorange färg och vit. Snyggt med vitt då kan man göra mycket roligare saker. 


Alltså wihho. 


Hairå.

Av Frida - 28 oktober 2010 23:08

Hei.


Idag är det torsdag. Jag har höstlov nu. Alla förväntar sig säkert att jag ska skrika av glädje inför det men det tänker jag inte göra. Självklart tycker jag det är skönt med lov och jag ska verkligen bara lata mig i en hel vecka nu. Men glädjetjut roligt är det inte. 


Idag var det öppet hus. Min klass gjorde massa skyltar till de, så om någon såg någon stor A3 skylt kanske det var jag som hade gjort den. Det var i alla fall rätt kul att göra. På självaste öppet hus hade vi CAD. Tror jag föredrar att ha det då inte massa folk ska springa runt och titta på mig, blir så stressad då. Gick i alla fall okej. Sen hade vi då engelska vilket inte var lika kul. Vi var i grupper och skulle översätta någon text och alla från min grupp var typ sjuka eller försvunna så jag fick lov att göra det själv. Nästan, fick lite hjälp av en annan tjej och tur det, annars hade jag avlidit. 


Och nu är höstlov! Jag tänker inleda mitt lov imorn med att åka till Borlänge. Roligt hoppas jag.


Hejrå!

Av Frida - 27 oktober 2010 21:09

Hei.


Har varit en ganska bra dag det här. Hade matte och engelska prov och båda gick ganska bra tror jag, eller det kändes bra i alla fall. 




Du gör mig tokig! Jag kunde inte koncentrera mig på att läsa idag och det är helt totalt ditt fel. Okej, nu var jag dum men det är ju så och det kan inte du rå för bara jag själv. 




Heirå.

Av Frida - 26 oktober 2010 21:15

Hei.


Idag har dagen varit bra ända tills typ samhällskunskapen. Jag tål inte henne. Idiot hon är verkligen. Läraren alltså. Typ gå och skaffa dig en bättre utbildning om du ska fortsätta va lärare. 


Nog om det. Det hade ju faktiskt varit en bra dag också. På flera sätt. Wihihiho. Jag har bakat muffins. Äppelströssel muffins. Super goda. 


Jag, jag, jag...


Wihihiho!


Alltså nu är det så där igen att jag skulle kunna bubbla ur mig hur mycket ord som helst men eftersom att alla kan läsa så är det nog bäst att jag inte gör det. 


Hairå.

Av Frida - 25 oktober 2010 21:25

Hei.


Idag har det varit en riktigt bra dag. På felar sätt. Whihihi. Nu är jag trött och ska väl sova om inte allt för länge. Jag har typ fått skriv torka och det får ni stå ut med. 


Upptäckte när jag gick hem idag att såna här sen oktober och november faktiskt också har sin charm. Vad otroligt tråkigt det skulle vara om vi inte hade årstider här i Sverige!


Hairå.

Av Frida - 24 oktober 2010 21:07

Hei.


Idag är det då söndag. Jag gillar inte söndagar men man lär väl stå ut med dem också. Idag har jag i alla fall pluggat. Matte, engelska och nyss så skrev jag ner lite ord till svenska redovisningen imon. 


Jaha ja vet inte vad jag ska skriva. Lev livet ha de bra och gör vad du vill! Du har bara en chans. 


Heirå.

Av Frida - 23 oktober 2010 23:02

Hej.


Lördag. Känner att jag har varit väldigt onyttig idag. Har tryckt i mig massa onyttiga saker. Ibland får man faktiskt göra det och idag blev det en sådan dag. Har inte gjort speciellt mycket heller. Pluggat matte och engelska. Försökte mig på svenskan också men det verkar otroligt jobbigt. Ska man verkligen ta ut en massa citat ur boken när man ska ha muntlig redovisning? Inte vett då jag försöker mig i alla fall på det där lite mer imon. 


Sen har jag typ inte gjort så mycket mer idag. Bara massa små saker som inte är värda att skriva.


Eyes set to Kill - Come Home 


Otroligt bra låt.


Hairå.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards