Alla inlägg den 23 juli 2010

Av Frida - 23 juli 2010 23:07

Hej.


Idag har jag inte gjort så mycket. Eller jag har målat en lång bit och det var inte så himla roligt. Sen var jag och pappa på Rätt pris och köpte världens onyttigaste korg innehållande: 2 chipspåsar, 2 värma i ugnen pizzor, 1,5l cola, bullar och kinapuffar. Pappa bara sa när vi kom till kassan: Oj då vad nyttigt det här såg ut då. Då börja jag skratta as mycket och de höll på ända tills vi kom till bilen. Vet inte vad som vad så kul med det men jag fick en känsla av att en massa gamla tanter tittade konstigt på oss.


Sen så har jag läst ut en bok. Den farliga leken av Mari Jungstedt, den var bra precis som alla andra hennes böcker. Även om självaste Knutas fick vara med lite för lite den här gången enligt mig. Och ni som inte har läst de böckerna så är Knutas huvudperson eller vad man ska säga, fast det lät ju konstigt om han skulle vara huvudperson när jag sa att han var med för lite men så är det i alla fall. Efter ungefär halva boken var jag nästan säker på att jag visste vem mördaren var också men där hade jag minsann fel. Och slutet var inte alls som jag ville men så kan det ju inte vara i alla böcker. Nu har jag i alla fall börjat på en ny bok. Studio näktergalen av Leena Letholainen. Hoppas den är bra också.


Det var det jag hade gjort idag det. 


Hejrå.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards