Alla inlägg den 19 juli 2010

Av Frida - 19 juli 2010 23:39

Hai.


Imon ska jag börja måla igen. Det var ett tag sen sist. Och jag har bara en sida kvar nu. Så ska jag väl kanske på bio imon också. Eclipse. Hoppas den är bra då, fast ärligt talat så är jag lite trött på Twilight. Men, men jag vill i alla fall se filmen. Och tredje boken tyckte jag faktiskt var den sämsta så ja filmen är säkert bra ändå. 


Jag läste ut Låt den rätte komma in också. Bästa boken jag läst på väldigt länge. Rekommenderas verkligen till alla. Det är vampyrer där med och man kan ju tro att jag är vampyr trött när jag är trött på Twilight. Men det här är något helt annat och ska jag vara ärlig igen så tycker jag att Låt den rätte komma in är bättre än Twilight böckerna.


Jag la upp Siri på youtube också.


 

Hairå.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards