Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Frida - 10 juli 2010 21:25

Hej!


Idag har jag bakat jordgubbspaj. Säger man bakat verkligen när det gäller paj? Aja inte vett jag men nu säger jag i alla fall så. Den blev jättegod faktiskt. Å jordgubbar är ju så gött. Bland de bästa på sommaren faktiskt. Fast hallon kanske är godare än jordgubbar? Nae jag tror nog ändå att jordgubbar är liiiite godare. Men körsbär då? det är ju så himla gott med körsbär fast ändå jordgubbar är mer sommar. Och smultron är ju gott men inte jättejätte gott. Och blåbär då de gillar jag faktiskt inte speciellt mycket. Som när man har varit och plockad blåbär och hon frågar: Är du nå blå om tungan nu då? Och man ba: När asså blåbär är inte så gott. Som att man måste gilla blåbär bara för att alla verkar göra det.


Det har varit jättevarmt idag också. Det gillar vi även om det är ganska jobbigt också men man kan ju bada! 


  

Hajrå!


Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards