Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Frida - 22 juli 2010 23:25

Hai.


Alltså jag tycker det är så töntingt att heta typ ''Frida snyggast på jorden'' på facebook. Vill man heta nåt sånt kan man ju bli medlem på kamrat istället. Liksom facebook nästan alla heter sitt riktiga namn där och jag trodde det var det som var mening men så finns det de som har nåt sånt där med. Okej då om man har med sitt smeknamn men heter man nåt med snyggast eller bitch då är det bara fjantigt tycker jag. Men det är väl antagligen bra att alla är olika och att vissa verkar gilla sånt.


Jag var på Ica idag och jag stör mig så enormt på att nästan jämt när man är in där så är det jätteblött på golvet på något ställe. Det ser ut som att det är väldigt halt i det där, jag försöker undvika att gå i det, men då tycker man ju att det kan sätta upp någon skyllt med typ VARNING! Nystädat golv, halkigt. Men nej, de vill visst att vi ska bryta benen av oss. 


Hej då........


Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards