Alla inlägg under juni 2016

Av Frida - 10 juni 2016 22:20

Hej och godkväll!


Jag är i Dalarna och det är sommar. Det känns så konstigt. Jag är färdigstuderad och nu vet jag inte riktigt vad som händer. Vi får väl se. Det kan hända att jag sökt ett jobb eller så. Tre år har gått och ännu ett kapitel i livet avslutats. Ni kan omöjligt förstå hur mycket jag lärt mig på dess tre år. Både kemi och att leva. Utvecklat mig själv skulle säkert någon duktig människa säga. Just det, förra gången var jag arg men kom hem till slut i alla fall. Hade framläggningne av mitt exjobb förra veckan och det gick så himla bra. Fick så mycket positiv respons att jag blev helt överväldigad. Att det blev så bra till slut. Det bättrade på självförtroendet lite grann åtminstone. Min ögon är trötta och vill lägga sig i sängen. Det ska de göra snart. Vill läsa också. Boken just nu är väldigt trevlig. Mycket bättre än den innan!

Igår var jag hos frisselören och fixade till mitt hår. Ett år sedan jag klöpp av det långa och jag ångrar ingenting. Det var det bästa jag gjorde under hela förra året. 

   

Friduus.


God natt. 

Av Frida - 3 juni 2016 21:39

Hej.


Blä nu är jag vargarg och måste beklaga mig till allt och alla. Skulle lite fint köpa en tågbiljett hem så här på fredagskvällen. Märker att sj bytt till sin nya hemsida. Okej visst. Kommer till steget när man ska betala så finns inte internetbanken som alternativ längre! Alltså va? Läser vidare och det är tydligen väldigt dyrt att erbjuda det till sina kunder så de valt att ta bort det som alternativ. Jaha okej. Visst tar väl faktura då. Ser att det tillkommer avgift på 29 kr för faktura och tänker: okej då är det en sådan de skickar hem i brevlådan. Men nej, fakturan fick jag via e-post och ändå tar de en avgift på 29 kr!!! Ni behöver ju inte ens betala något papper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!! (Sa ju att jag var vargarg.) Då kan ni väl lägga till en avgift för internetbank också. Otroligt missnöjd kund nu som överväger att inte åka tåg på 15 år. Stor fet dynghög full av flugor på sj. 


Annars har dagen varit bra. Väldigt varm så knappt kunnat röra mig. Ändå gick jag till skogen och tillbaka. Urd och Skuld på er.


God natt. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards