Alla inlägg den 11 september 2011

Av Frida - 11 september 2011 20:27

Hai.


Det här har varit en ganska traditonell seg söndag. Precis sådär seg som söndagar brukar vara. Bakade muffins med äpplen och kanel. Receptet fann jag under ''hälsosamt'' i en av mina böcker. Smeten blev helt klart annorlunda mot hur det brukar bli men muffinsarna var ändå jättegoda! Gjorde lite extra lyxigt också genom att ha på vaniljsås. Mums! Har även pluggat lite idag. Sånt som måste göras. Jao, det var väl vad jag har gjort idag det. Har ätit mammas köttgryta också. Yumms! Köttgryta har blivit så gott. Var väl inte direkt min favorit förut men nu är det helt klart på den övrehalvan vad gäller godhet. Känner mig trist som ett gråväder idag. Kan det möjligtvis bero på att det är just grått ute idag? Auuum. Jum. Trummelilummumm! Brist på fantasi som ni kanske märker. Haha. Tänkte att jag kunde ladda upp någon gammal kul bild men alla gamla bilder ligger i usb-minnet. Har ingen lust att fixa med det nu. TRÖK! 


Hej då! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards