Alla inlägg den 3 september 2011

Av Frida - 3 september 2011 22:23

Hai.


Jag tror taket är upp och ner idag. Trallala. Se världen upp och ner, titta ner och säga hej. Hej på dig! Leva livet i det blå, har man tur så blir vi två. Hoppa, skutta, sjunga trallala. Nananina. Flyga, flaxa, kackerlacka. Allt det blå är inte fint. Kackerlackan sa hej då, ingen idé ni är ju två! Sockervadd att äta. Klibbigt, gott, sött. Hoppa hela dagen, jag kommer aldrig att bli trött. Det enda jag ser är dig och rött. Se ner på marken, vinka till er som ej är med. Med bland oss här uppe. Benen darrar, hoppa, hoppa, hoppa! Aj, aj, aj. Jag har blivit lite skraj. Tänker om du trillar ner och jag blir ensam kvar? Det kommer ej att hända, men jag är ändå rädd att bli den enda. Ensam i himmelen, tänk om ändå kackerlackan vore kvar. Jag är inte ledsen längre men jag saknar dig. Man tror att allt har ett lyckligt slut och kanske är det sant. Jag ser dig vinka långt långt bort, kom till mig och stanna kvar vi lever lyckliga i alla dar! 


Haha vad blev det där då? Hihi en sådan fantasi man har ibland. Tänk att få vara sådär sprudlande lyckligt kär någon gång, för att det är underbart. Kanske är jag lite kär ibland. Bara att säga de gröna ögonen så blir man kär. Enkelt va? Hihihiha. 


Hairå. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards