Alla inlägg den 6 september 2011

Av Frida - 6 september 2011 20:29

Hai.


Här sitter jag, lyssnar på musik och är trött. Har haft massor av fysik idag och det är svårt. Verkligen svårt. Svåraste ämnet skulle jag nog kunna säga. Massor av olika formler, enheter och storheter. Man vet heller aldrig när man har talen stå i samma storlek eller vad man ska säga, haha. Men som har man det angett i kilogram måste man ha kilonewton. Det går inte att ha kilo blandat med gram kan man ju också säga. Svårt i alla fall men ska försöka få bättre koll på det. Efter skolan blev det att också plugga fysik och matte. Matten går toppen! Det är varmt som bara den här. Jaoo, vet inte vad jag ska skriva. Spelade lite innebandy på idrotten idag. Helt okej faktiskt även om jag är livrädd att få en klubba i ansiktet. Hu. Sport är inte min grej riktigt. Haha. Mm, mm, hm, hm. Ja, tra, tra. Blir inget vettigt just nu. Sitter och tänker för mig själv. Är sugen på varm choklad. Semlor. Mm, gott. Svenska imon. Tralala, men jag har i alla fall en bra början på min artikel grej. Joja. Någon som vet vad en hävert är? Naha, men det vet jag och den blötte ner mitt fejs idag. Haha. Fysiklabb. Har förresten två lektioner fysik på tisdagar. En labb timme med bara teknik. Haha rätt åt er NV:are. Okej, nu kanske jag var taskig men då får vi göra massa saker ni inte får. Mohahah. 


Hairå. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards