Alla inlägg den 10 september 2011

Av Frida - 10 september 2011 22:00

Hai.


Sitter och bara lyssnar på lite musik just nu. Lördagskväll. Härligt även om det är söndag imorgon. Idag har jag pluggat lite. Inte så himla mycket men lite i alla fall. Annars har jag inte gjort speciellt mycket idag. Läst lite i en av böckerna jag lånade igår. Har snart läst halva. Oj, så fort det gick. Läste mitt inlägg jag skrev för ett årsedan nyss och oj sådan lust jag fick att läsa Pappersväggar igen. Minns inte mycket från den boken. Kommer ihåg berättelsen om höghuset som börjar luta. Om en person som finner ett lik i en stuga. Och den korta man inte förstod något av. Aja, vå får se om jag kanske läser den igen någon gång. 


Satte mig ner idag och bläddrade igenom mina muffins böcker. Ska baka muffins imon hade jag tänkt men vet verkligen inte vilken sort jag ska göra. Funderar på något med äpplen för att det passar bra till hösten. Äpplen och kanel kanske? Lät ju rätt bra men vi får se imorgon hur det blir! 


Just det, jag målade mina naglar orangea idag! Papaya färgen. Jag är förälskad, färgen är mycket finare på naglarna än i flaskean och jag ångrar inte att jag betalade 100 kronor för ett ynka nagellack. Blev ena handen i papaya färgen och den andra i silver så hade jag på lite graffiti lack. Graffitin passar dock bäst på silverlacket tycker jag och hade kunnat vara utan den på det orangea men man måste ju testa! Riktigt kul med nail art. Hihi. Ska försöka mig på lite svårare design nästa gång. 


Jaohop. Snart är det natt. Ganska tråkigt egentligen, men hjärnan måste vilas så den orkar en dag imorgon också. Ska köra samma visa som igår tror jag. inte gåoch lägga mig jätte sent utan istället lägga mig lite tidigare så jag kan läsa lite. Ja, det var nog allt för dagen det. Längtar faktiskt lite till friluftsdagen på tisdag. Det kan nog bli lite roloigt i alla fall. Vi hoppas att det är med det som när vi skulle spela brännboll. Alltså att det visar sig vara bättreän jag tror!


God natt. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards