Alla inlägg den 14 september 2011

Av Frida - 14 september 2011 20:41

Hej hej.


Skämms på mig igår, det blev så stressigt här att jag glömde sätta rubrik på inlägget. Jahop. Jag föröskte i alla fall lära en person från frankrike prata svenska igår. Det gick väl inte så bra, haha, men det var i alla fall kul. Den här dagen idag har inte varit så bra. Eller alltså både och men rasade fullständigt efter klockan ett. Vi hade cad-prov idag. Gick inte så bra. Jo, jag klarade tre av uppgifterna men den fjärde var tusen omöjlig. Den ena blev spegelvänd också men som tur var gjorde inte det något. Och ja en av uppgifterna klarade jag helt enkellt inte. Äh, bara att tänka tillbaka på första cad provet i ettan. Det var exakt lika då. Ska vi se det posetiva i dagen så hade jag alla rätt på blomtestet. Men det var kunskap jag haft med mig sen jag var liten. Äsch. Äh. Blä. Nu tycker jag morgon dagen blir bättre. Känner mig som en platt pannkaka den här kvällen. Gruff. Skriver nå gladare imon. Drööös.


Hairå.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards