Alla inlägg den 2 september 2011

Av Frida - 2 september 2011 20:48

Hai.


Sitter här och har en helt normal trevlig fredags kväll. Äter chips, det är gott! Åtäven tacos förut det var också gott även om köttfärsen var på tok för stark. Visst, jag gillar stark mat men när man är inställd på tacos är det inte det man vill ha. Dagen har varit bra den med. Hade som sagt brännboll med ettorna och treorna. Det var helt okej faktiskt, roligare än jag hade förväntat mig. Mitt lag kom sist men det gör väl inte så mycket? Det var nästan det enda vi gjorde i skolan och hade något fjutt till engelska. Gav lillkisse ett chips nyss också för att hon var och gick runt på tangenterna men inte vill hon ha det eller. Nej, nej det ligger kvar. Det är helg imorgon ju! Har ganska myclet skolgrejer jag måste göra den här helgen. Läsa lite fysik som jag visserligen läste igår men det är alltid bra att läsa två gånger. Någre kemisidor att läsa också. Två sidor matte att göra. Om jag får lust ka  jag alltid skriva svenskan även om det inte är något måste just i helgen men då slipper jag sen. Och såklart engelska boken. okej, nu lät det där jättemycket men känns inte som så mycket i alla fall då det förutom svenskan inte är så jobbiga grejer. 


Jag ska nog göra något roligt nu! Vad vet jag inte ritkgit men vi får väl se. Lördag. Hihihihiha. Hoiho. Det skära i det gröna ja just det ja! Hihih. 


^,^


Hairå. 

Av Frida - 2 september 2011 12:31

Hai.


Sitter i skolan nu och skriver, inget som händer precis varje dag. Har lång rast, vet inter ritkigt när jag börjar igen men tror det är runt halv två. Får väl ta reda på det snart. Alltså om jag skriver nu vad jag har gjort hittills idag kommer jag ju inte ha något att skriva om ikväll. Hahahi. Åt spaghetti och majskorn alldeles nyss. Helt okej även om spagehttisarna var aningen slemmiga. Jusch. Majsarna var engeligen inte heller så jättegoda.Tror jag har blivit lite bortskämd med mina hemmaodlade majsar för de är verkligen jättekrispiga och goda. Krispiga kan man ju inte dirket säga att burkmajsar är. Jaja. Hihihihiha. Trallalala. Snart är det fredag kväll. Trevligt och jag ska äta tacos! Mums, har varit sugen på tacos jättelänge verkligen. Gött. Nu ska jag fortsätta mitt liv i skolan. Oo engelska sen. Buu.


Hairåå.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards