Alla inlägg den 4 september 2011

Av Frida - 4 september 2011 20:20

Hai.


Idag har jag varit ute och tagit lite kort på katterna. Är riktigt bra vän med lill kisse nu också. Det händer att vi är osams ibland men nu är vi goda vänner! Har även pluggat lite idag. Lite matte och engelska. Försökte mig på svenskan som tyngt ner mig hela helgen. Beslutade mig för att göra en annan av uppgifterna istället. Vi fick tre att välja på så nu gör jag en annan som verkar mycket enklare än den med författarna. En stor sten som släppte från min rygg där. Har övningskört också. Backat runt, runt för fullt. Haha. Måste ju lära sig att köra bakåt också. Igår bakade jag förresten muffins/cupcakes. Jättefina choklad- och lakritsmuffins med citron tupping. Mums! Skola imrogon ja, känns helt okej. Nu blir det bilder! Fick till en hel laj bild på Siri. Hihi.

           


Så har min helg varit. Egentligen en ganska tråkig helg men ändå helt okej. Har inte gått runt och haft tråkigt i alla fall. Nu ska jag fortsätta ha söndag kväll och lyssna på härlig musik. 


Hairå. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards