Alla inlägg den 18 september 2011

Av Frida - 18 september 2011 20:46

Hei.


Se på det grå landskapet. Tänka, glömma. 


     



<3


Heidå. 

Av Frida - 18 september 2011 20:20

Hai.


Det är tråkig söndag idag. Vilken överraskning att jag skriver att det är tråkigt när det är söndag. Eller inte. Hum hum. Drummelidrum. Lyssnar på musik som vanligt. Har pluggat fysik idag igen. Känner mig ybertrökig. Är det också. När tankarna inte riktigt hänger med en själv. Känns skönt med måndag imorgon. Jag behöver komma till skolan och fläkta av mig. Ingen idé att undra varför jag skriver sådana konstiga saker. Vill träffa en dinosuarie och åka till månen. Skriva hej då och bara leva i det blå. Asså det här är ju helt sjukt, knäppt och förbjudet. Dags att lägga nycklarna bakom sig. Nej men ärligt, vad är det som händer? Jag vet inte nu och kommer aldrig att veta eller förstå. 


Följde med mamma och pappa på en tur i bilen idag. Bara sitta, följa landskapet med blicken. Åt på resturang också. Det händer inte precis varje dag att min familj håller på med sådant. God mat i alla fall. Ska ta mig en fillelur tror jag. Inte för att jag vet vad som menas med det men ändå. Bara för att göra något. Ha det så bra!


Heirå. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards