Alla inlägg den 15 september 2011

Av Frida - 15 september 2011 21:21

Hei.


Här sitter jag och känner mig ja, jag vet inte vad. Dagen har varit upp och ner kan man helt klart säga. Kände mig fortfarande helt mega igenom deppig imorse. Ja, finns en anledning till det som inte nämns här. Dagen rullade i alla fall på med vanliga skolsaker. Blev ritkigt uppryckt ett tag mitt på dagen men sen var jag nere i deppsvajen igen. Nej, jag är inte deppig över något allvarligt det var bara igår och idag. Lovar att det är bättre imon. Efter skolan var i alla fall jag med Rasmus och Louise. Jätteskoj och jätte längesedan sist. Vi kollade en film. Kan erkänna att jag inte hängde med jättebra men den var bra i alla fall. Har sett den förut så ja jag vet att den var bra. Rasmus berättade även något som gjorde mig rasande. Japp tarej i kragen och flyg långt bort! Känner förresten att jag är inne i en dålig blogg period. Orkar inte skriva så mycket och utvecklat just nu. Men bättre tider komma skall,ni får bara ha lite tålamod. Promise me. Pratar Friidish för mig själv och tänker på flygande grodor med hoppande fåglar. Sholli ska ta och skriva mejl nu för första gången på evigheter! 


Hairå. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards