Alla inlägg den 22 september 2011

Av Frida - 22 september 2011 21:08

Haii.


Har varit helt förkyld hela dagen men känns som att det börjar lätta lite nu. Har inte känt mig sådär jättejättesjuk heller, bar varit himla snorig, tät och aningen hostig. Haha. Det där lät ju sjukt och det har varit jobbigt också men jag har inte haft jättesjuk känslan. Hihi. Inklusive att jag blev väldigt glad nu ikväll. Musik, popcorn och vänner kan få en att må så himla bra. Bästa medecinerna någonsin. Dagen har i alla fall rullat på i vanlig takt. Kände mig riktigt eländig när jag gick hem. Det var kallt, blåsigt, snorigt och skavsår på fötterna. Skavet gjorde ett hål i mig. Aj haj. Tror vi satsar på andra skor imorgon. Vi såg en helt okej film i skolan också. Nyckeln till frihet tror jag den hette. Helt klart okej film. Sen matte i två timmar. Erkänner jag var inte jätteaktiv där idag och ritade lite sjukhuskors men blev i alla fall klar med sidan vi skulle göra. Det var ju bra då. Haha. 


Imorgon slutar jag tidigt för engångs skull. 12! Ska hem och städa här då för det är svinstie varning. Haha. Sen blir det att roa sig lite på kvällen. Ja, låter bra! Krya näsa inatt också. Oiha. Jag kan göra DNA spiraler med mitt hår. Kul va? Naj. Haha. Nu ska jag skriva några rader till någon annan som behöver mig bättre. 


Hejdå! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards