Alla inlägg den 24 september 2011

Av Frida - 24 september 2011 22:42

Haiii!


Igår blogga jag inte för jag var så trött! Haha. Louise, Dennis och Rasmus var i alla fall här och tittade film med mig igår. Vi såg Irene Huss som vi sett förut. Haha, men de är ju så bra! Gilla stor, gilla stor stol. Hihi. Hade i alla fall en väldigt trevlig kväll igår. Dagen var ock så bra. Slutade som skrivet tidigt och städade rummet riktigt noggrant när jag kom hem. Nu är här rent och fint. Vill ni veta en sak? Det är ganska kul och tjyvlyssna på vad folk pratar om. Folk i allmänhet sådär. Man får veta massa saker då. Hihiha. 


Den här dagen idag då! Jag har haft lugn helg dag idag. Har pluggat en del matte, dock inte så mycket som jag borde. Ska ha plugg dag imorgon tror jag. Har kemi som också måste göras och matteprov fredag nästa vecka. Plugga imorogn alltså. Har annars inte gjort sisådär jättemycket idag. Varit på hemköp, lagat mat. Var ute lite. Klippte gräset för sista gången i år. Tog även lite kort på hösten. Kameran ligger tyvärr nere så inga bilder. Hittade en jättefin bild från i somras på Siri. Den kommer garanterat hit när den hoppat in i datorn. Lyssnar CV och dricker fanta. Fanta från igår som inte bott i kylskåpet. Ganska god ändå lär jag säga. Älskar den röda wildberries fantan. Mums! 


Har pratat med min franska vän Thibaud. Jag lovar, han är värd en plats här. Märker hur värt det är att ha haft engelska alla dessa år och att det är värt att läsa engelska B. Klarar mig alldeles utmärkt också. Hmhm. Det där sista var tillägnat någon alldeles speciell människa jag slipper nuförtiden. Tror förresten att jag blivit Frankrike galen igen också. Om jag var Paris galen för 1.5 år sedan så är jag Frankrike galen nu. Låter rätt bra va? Ja, bra då kör vi på det. 


Ska snart dra mig mot bädden. Känner att det behövs om jag ska orka logaritmerna i matteboken imon. De är ganska jobbiga men samtidigt tycker jag det är himla kul med matte. Ja. Hihiha. Ni får hade gött små igelköttar! För det ska jag ha! Lät det där kaxigt? Säkert men äsch jag säger väl hur jag vill? Annars är jag inte 100% Frida. Oh igår var det Fridadag. Fly to the moon. 


Hairå. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards