Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Frida - 27 februari 2011 21:44

Hai.


Fastnde nyss i nåt på yotube. Kommer ni ihåg när man var liten och satt och spelade Krakel Spektakel? Vilka minnen alltså. Och Pettson och Findus. Jag vet inte hur många timmar av mitt liv som har gått åt till Pettson och Findus spel. Härliga minnen!


I alla fall så idag har jag varit med några vänner. Trevligt. Vi satt på donken och jag lovar det har aldrig varit så mycket folk på Mc Donalds i Hedemora som det var idag. Helt sjukt mycket folk. 


Vill ni veta en sak? Det är bara 15 veckor till sommarlovet. Härligt, härligt! Har inte så mycket mer att säga idag. Prooootes. Det kom ur ett ord ur min mun vilket betyder att jag har glömt protesen. Måste borsta tänderna. 


Hajrå!

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards