Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Frida - 13 februari 2011 21:45

Hei.


Jag måste bara skriva det här efter att ha läst en otorligt irriterande forumtråd. Trådens rubrik var: Muffins och cupcakses är inte samma sak. Självklart är inte muffins och cupcakes samma sak. Bakar jag en citron muffins kan jag inte säga: Kolla mina fina cupcakes. Nej för att det ska få kallas cupcakes måste du åtminstone ha på glasyr/frosting och helst något strössel. Jag tycker också att cupcakes ska vara större än muffins. Liksom stor som en ''cup''. Det hörs ju på namnet. Cupcakes är som en lyxigare variant av muffins men samma sak nej det är det inte! Bara min åsikt, tycker du inte samma sak så är det upp till dig. 


Heidå. 

Av Frida - 13 februari 2011 21:05

Hai. 


Vad jag stör mig på att Google Chrome inte rättstavar längre. Vet ej om det här bara gäller på bloggplatsen eller hela internet. Ni lär i alla fall få se betydligt mer stavfel hädanefter om det kommer fortsätta att vara så här då jag förut alltid fixade till om det dök upp ett röttstreck. Aja nog om det. Idag har jag haft en slapp dag. Har gått runt hemma här i mjukisbyxor och inte gjort något vettigt. Lite matte har jag väl tittat på. Annars har jag mest hjälpt mamma stryka tvätt. Vi gjorde halva korgen var. Inte roligt men ett måste. 


Igår såg jag i alla fall tre olika filmer med några vänner. Roligt! Nu ska jag tittat runt lite på internet och sedan spela något spel tror jag. 


God natt!

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards