Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Frida - 3 februari 2011 21:22

Hai.


Jag vill lyssna på musik men vet inte vad. Har lyssnat på allt jag gillar minst hundra gånger så skulle behöva något färskt i öronen. Jag är trött. Jag vet inte vad jag ska skriva idag igen. Jag har inte varit lika glad idag. Det var blött och geggigt ute. Blä. Allsång på skansen. Vill sova. Massa knasiga ord. Ögonen trötta. Skriva, skriva.Ord, ord. Vatten, vatten. 


Imon ska jag fira fredag. Med chips. Mums, mums. Drömmer fast jag är vaken. Tänker och blänker. Orkar inte. Llalalalila. Lev livet innan det är försent. Nu slog jag på nån gammal låt sen mamma var ung. Går och lyssna på det också. 


Ord som flyger

vingar som bär


Vinden som smyger

månen på himlen som en sfär


Fåglar som faller

vingar så trötta


Långt bort finns ett galler

dit ett ensamt vingpar far sorgsna och utnötta


Hairå.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards