Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Frida - 22 februari 2011 21:08

Hei.


Jag vet inte vad jag ska skriva. skulle kunna skriva hur mycket som helst egentligen men som ni alla vet är det här inernet och alla saker passar inte så bra här. I alla fall så har jag matteprov imon. Jag har pluggat men bara därför är det inte säkert att det kommer gå bra. 


Alltså, jag har faktiskt ett problem. Problemet är mina ögon. Cirka två dagar i veckan (oftast tisdag, onsdag) går jag runt och är jättetrött i mina ögon. Det är sådär så det typ svider och man vill gnugga sig i ögonen för att hålla sig vaken. Övriga jag är inte trött då utan det är bara ögonen. Jag fattar inte varför det är så här då jag sover bra, 8-9 timmar varje natt. Jag ser absolut inte dåligt heller. Någon som har något bra tips på någon huskur som hjälper mot trötta ögon? 


När jag inte kan sova, tänker jag på dig. 


Heirå.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards