Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Frida - 4 februari 2011 22:27

Hei.


Jag är trött i mina ögon. Det kommer nog att bli en ganska tidig kväll för att vara fredag det här. Har inte ens någon lust att va uppe länge. Går hellre och lägger mig tidigt och går upp tidigare imon. Idag var det ''engelskaprov''. Japp, tänker inte säga nåt mer om det. I helgen ska jag lata och vila mig. Kanske vända ett litet öga mot programmeringsboken som visst åkte med hem idag. Måste nog kanske börja plugga i tid den här gången då jag inte fattar speciellt mycket och det känns som att man kanske måste bry sig lite mer i det provet som väntar än i det förra. Vad jag annars hittar på i helgen får vi väl se. 


Gäsp, gäsp. 


God natt.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards