Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Frida - 9 februari 2011 21:04

Svejs.


Den här dagen har varit bättre än gårdagen. Har lyckats med matten. Det gick faktiskt riktigt bra när jag väl orkade ta tag i det. Rätt lat dag i skolan, ändå är mina ögon trötta som bara den nu. Det kan bero på att jag inte sovit särskilt bra inatt. Har vaknat minst tio gånger. Tittat på klockan, minns att den var något med ett första gången och sista var den något med fem. Drömt som en tok har jag också gjort, massor med konstiga saker. En gång var det teknik lektion och vi höll på att utveckla någon sorts campingstugor istället för elevskåp som vi egentligen gör. Det var samma grupper som i verkligheten minns jag men vi var i cafeterian och byggde campingstugor. Sedan plötsligt var det jag och två till från klassen som skulle titta på film. Film på en sån stor typ bioduk och jag fick den sämsta platsen. Sedan plötsligt skulle jag operera brösten utan bedövning. Varför i hela fridens namn skulle jag göra något sådant? Aja mycket kan hända i drömmarnas värld. 


Imon hoppas jag det blir en bra torsdag då jag ska äta frukost och popcorn!


Hajrå. 


Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards