Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Frida - 17 februari 2011 21:38

Haiiisss.


Sitter här och nördar youtube, tänker och blänker. Hihii. Tur att ingen ser mig nu. Hahah. Känner mig inte ritkgit normal för tillfället. Dagen har varit toppen. Easy. Lätt som en plätt med sylt! Waoow. Livi ovo. Glad som en fågel fjäder i det blå. Fågel fjäder ska de va, ikke fågelfjäder. Toppen, härligt, najs suprajs! FlaX, flaX. Wiiihii. Det mesta har varit bra idag, bra va? Klart. Kanske inte idrotten men äsch de gör inget. Story line. Knasigt å frasigt. Sött som socker. Polkagrisar. Hörnet av mitt öga. Någonting i hörnet av ditt öga. Lalilooooo. Stjärnor i det blå. Fiskar i det grå. Ikke normalt men läs ändå! Mörkaste hörnet av mitt öga. Musik i mitt öra. Knäppis. Memories. Switchi. 


   


Haiiiirååå!!!

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards