Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Frida - 14 februari 2011 21:10

Hei.


Sitter här och funderar lite. Det är ju alla hjärtansdag idag så glad hjärtansdag på er! Så var det det där med alla hjärtans dag då. Har läst på flera olika ställen idag ord som: alla hjärtans dag är ju fan deprimerande, jag är helt jävla ensam och alla hjärtans dag blir alltid på samma sätt. Självklart är alla hjärtansdag inte så kul om man inte har någon att fira det med. Men jag tror faktiskt att de allra flesta har någon att fira med. En kompis, förälder, bror, syster, flickvän, pojkvän, mormor eller hund. Helt jävla ensam är du inte. Och som jag tror att många menar när de säger att alla hjärtansdag är deprimerande för att de inte har någon pojk- eller flickvän tänk då positivt på de som faktiskt har en sådan att fira med. Tänk också att det kommer med största säkerhet en alla hjärtansdag där även du har den där flcik- eller pojkvännen att fira med. Ta det bara lugnt, din dag kommer! 


Idag så har jag då i alla fall varit i skolan som vanligt. Inget speciellt där. Vi fick en otroligt irriterande samhällsuppgift. Längesedan jag var irriterad på samhällsläraren men idag slog det till igen. Jag gjorde i alla fall den uppgiften när jag kom he då det inte fanns datorer till alla under lektionen... inte papper heller för den delen. Har gått runt och spelat mobilspel hela dan också. Hihi. Löjligt roligt att kombinera saker så de bildar andra saker. Typ liv+svamp=1up. Hihi. för er som itne vet 1up är nytt liv när man spelar Super Mario. Nu är jag trött i mina ögon och ska titta runt lite på internet innan det blir sängen.


Hejrå!

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards