Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Frida - 16 februari 2011 20:55

Hei.


Jag är sjukt trött i mina ögon. Har varit trött hela dagen vilket resulterade i att jag kanske inte gjort mitt allra bästa idag. Men det tar vi igen en annan dag när jag är lite piggare. Hade jag varit lite smart idag så skulel jag tagit hem matten och pluggat till provet nästa vecka men jag var helt enkelt för trött för det. Inte ofta jag är så trött så jag inte ens orkar plugga minsta lilla men idag har jag verkligen varit det. Hoppas på en bra sömn inatt och att mina ögon och även övriga kroppen är mer vaken imon. Känns som att jag har varit ganska lätt irriterad idag också men man blir väl det när man är trött antar jag. I alla fall så har jag väl inte gjort något vettigt idag. Förskte mig på en fysik uppgift när jag kom hem men det gick inte som jag ville och då blev jag bara sur. Jag tillverkade en leksak till Ärtis också. Hihi. Hon blev glad och kröp in i sin nya yoghurt kartong. Wihi. 


Nu ska jag SOVA!


God natt.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards