Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Frida - 2 februari 2011 21:04

Hai. 


Idag har jag varit jätteglad mest hela tiden. Hihihihihihi. Det är väl bra? Att jag är en glad människa. Lalalalalila. I alla fall så var jag på hjärt- och lungräddning imorse. Det var väl inte så himla kul men gick att stå ut i alla fall. Sen så var det väl egentligen en vanlig lång onsdag förutom att jag var snäppet gladare än vanligt. Jag vet inte vad jag ska skriva idag men hm det var ljust ute när jag gick hem. Något som gav mig verkliga vårkänslor! Hi, jag har verkligen börjat vakna från vintern nu. Antagligen är det en av anledningarna till min glädje. 


Nu ska vi se om bloggplatsen är snällare mot mig idag. 




Nä fy fnöskel dumma bloggplats varför gör ni inte som jag vill? Fy!


Heirå.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards