Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Frida - 18 februari 2011 22:08

Hai.


Dagen har rullat och gått som en ganska vanlig dag. Jag har varit pigg å glad som en sill. Men det känns inte lika skönt som det brukar med helg. Har tonvis med plugg som väntar i helgen. Matteprov onsdag nästa vecka. Programmeringsprov torsdag nästa vekca. Massor av fysik uppgifter till onsdag. En teknik uppgift till måndag. Något slags kemi förhör på onsdag. Samhällsredovisning någon gång nästa vecka. Plus att jag måste förbereda ett tal om gränser i samhället tills efter sportlovet.  Ser ni det är i stortsett något att göra i alla ämnen. Lärare är så puckade som tycker att man alltid måste göra klart saker tills det blir lov. Det gör väl fasiken inget om man håller på mede något över ett lov. Och matten där vi har börjat med ett nytt kapitel fast vii nte är klara med det gamla. Sjukt onödigt, hade vi inte kunnat ha prov först då? Jaja det är väl bara att bita ihop så får vi se om jag ligger utbränd på marken innan nästa vecka är slut. 


Och jag ovanstående text beskriver det jag ska göra i helgen. Kommer inte ha tid att roa mig den här hlegen men kommer nog ha tid med det på sportlovet i alla fall! 



Vackrare nu än någonsin.


Hairå!

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards