Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Frida - 11 februari 2011 22:42

Hai.


Äntligen är det helg! Den här veckan har varit lång men nu är det helg vilket känns skönt. Imorse när jag slog upp mina blå yrde snön utanför fönstret. Inte roligt kan jag ju säga. Kämpade mig till skolan med snö upp till knäna på vissa ställen. En jäkla snö öken lever vi i! Jag kom i alla fall till skolan och sen var det likadant när jag skulle hem igen. Härligt. Tänkte när jag såg att det var en snö driva som var cirka 1,5 m att jag går runt och tar den lite längre vägen för där har de säkert plogat. Men nej nej jag fick pulsa i alla fall. Föräldrarna är aldrig hemma och kan skjutsa en när man verkligen behöver det. 


Dagen har väl i alla fall varit bra. Vi har fått världens dö trökigaste uppgift på svenskan. Blä jag lämmnar de till nästa vecka. Har skottat snö sen också, då hela gården var full till bredden. Jag blev trött som ett os. Fråga mig inte vad ett os är men det var vad jag tänkte när jag stod ute i snön. Sen har jag bara latat mig och det ska jag göra nu ända tills imon! Ska strax gå upp och läsa en bok. Imon är det filmkväll med the friends! Fun fun bubbelgum! Hihi.


Hajrå.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards