Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Frida - 10 februari 2011 21:48

Hai hai.


Jag är glad människa just nu. Har hittat jättebra musik och det händer inte varje dag. VersaEmerge. Jättebra och dem har lyst upp min kväll. annars så har dagen varit helt okej. Presenterade skåpet som jag och två till har hållit på att utveckla några veckor. Det gick jättebra och jag var konstigt nog inte så nervös som jag brukar vara. Tacka vettja när det bara är TE... Hade handboll på idrotten. Usch, innebandy är roligare. 


Har pysslat lite med naglarna idag. Det blev lila med vita prickar. På tal om vita prickar så har snön vräkt ner hela dagen och gör så fortfarande. Blä å usch vad jag är trött på vintern. Jag som nästan hade börjat fått lite vårkänslor men de är som bortblåsta nu. Haha. 


   Handbollens fel att min lillfinger nagel är så kort så den knappt syns. 


Hairå.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards