Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Frida - 12 februari 2011 12:23

Hei.


Här sitter jag och jag har pluggat progrmmering. Det var duktigt gjort av mig då jag totalt hatar det ämnet. Har i alla fall lyckats med flera ''koder'' nu så får väl känna mig rätt nöjd och nu kan jag göra något roligare! Fast jag måste städa. Bluch. Mens en efter det kan jag göra något roligt. Pluggar matte gör jag imon. Perfekt upplägg för helgen alltså. Så filmkväll ikväll. Kan de bli bättre? Nej det kan det inte. Funderar på att gå ut och ta lite bilder på vintern sen också. Det hör till att gå ut och ta kort på årstiden även om samma årstider kommer om och om igen och ser ganska lika ut så måste man göra det. 



Musiiik! 

VersaEmerge. Okej, jag ahr haft problem med att lägga upp musik nu senaste gångerna jag har testat. Youtube har gjort om sig och det blir inte som förut längre men vi får hoppas att det ser någorlunda fint ut nu.


Hejdå.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards