Alla inlägg den 31 juli 2011

Av Frida - 31 juli 2011 21:13

Toohoo!


Pappa går runt här och är orolig. Hybris gubbe! Jag sov ju som skrivet på balkongen inatt. Pappa pratar om det varje sommar och igår var det dags. Pappas luftmadrass pyste ur luften så han hade visst gått in efter halva natten. Men jag låg kvar hela natten! Vaknade vid halv fem av att det var iskallt. Kurade ihop mig under täcket och lyckades somna om igen. Inte så skönt att sova där men kul med lite omväxling. Haha. 


Imorgon bär det av till Grekland! Halkidiki. Hihii. Ska bli toppen. Har packat väskan och väntar egentligen bara på att få sätta mig i bilen så vi kan åka. Men är ett tag kvar än. En sisådär 6-7 timmar. Pappa tyckte vi skulle åka härifårn 4. Mamma tyckte halv 5. Antar att det blir 4 eftersom pappa är så orolig av sig. 


Idag har jag bara gått runt och väntat och längtat sådär som man gör dagen före. Har börjat i en jättebra bok. Får väl lägga den på hyllan en vecka då jag har packat med mig 4 andra. Aja, det gör mig ingetin med en veckas avbrott! Skriver mer här när jag kommer hem igen. 8:e augusti. Ha det så bra tills dess för det tänker jag ha!


Heirå. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards