Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Frida - 8 juli 2011 22:33

Haii.


Nu sitter jag här igen. Kvällen har varit allmänt seg och tråkig. Har verkligen inte kännts som en fredagkväll. Eller jo, lite kanske men det blir inte lika trevlig fredagskänsla när man har lov och är ledig som när man går i skolan. Avslutade nyss kvällens arbete med den svåra grejen. Gick rätt bra idag faktiskt men är än så länge bara i start groparna. 


Dagen har spenderats med Louise och Rasmus i Säter. Vi tog mopparna dit och hade det jätte trevligt. Tog även mitt första dopp för i år. En dag senare än förra året. Nej, det är inte så att jag håller koll på vilken dag jag tar första doppet bara så att jag råkade få syn på det igår. Klickade nämligen på tidigare år här i bloggen och det var då jag fick syn på det. Vet att jag är sen med att bada. Men bättre sent än aldrig, eller hur?


Jajaj. Vad händer nu då? Sängen kanske? Känner mig faktiskt trött. Och törstig men vet inte om jag orkar gå ner igen och dricka. Får väl hålla mig till imorgon. Kan bli länge men det går nog. Har förresten börjat gå och lägga mig himla tidigt för att vara lov. Men jag lägger mig inte i sängen och tänker: Nu ska jag sova! nej, nej jag läser ju bok då innan i typ en timme eller så. Hur länge beror på hur trött jag är helt enkelt. Tralala. Får väl se ska sitta här en stund till sen blir det sängen!


Hairå. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards