Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Frida - 21 juli 2011 22:18

Hai.


Satt här och höll på att somna när jag kom på att man kanske skulle blogga lite. Har varit på biblioteket idag. Lånade två böcker och hittade bara en av de tre jag sökte. Men då blev det i alla fall den och en till. Har åkt moppe idag också. Roligt trots lite krångel i början! Så blev det en donken glass. Jaja, har ingen lust att skriva idag egentligen men gör de ändå. Ska ni minnsann vara glada för. Har ätit popcorn här i min ensamhet. Inte för att jag är speciellt ensam men i alla fall. Hihih. Ska strax lägga mig i sängen. Känner för att krypa ner där lite tidigare för en gångs skull. Halv elva är lite tidigareför mig på sommaren. Haha. Annars när man ska till skolan är det tio som gäller. Konstigt, ett stopp som stoppar. MÅSTE damma också. O förresten så var jagner och borsta tänderna och då kom en tvestjärt krypande. De kommer ju den här årstiden från ingestans och jag gillar dem inte! Äckligt också när de kan ligga i postlådan och kräla mellan tidingssidor. Huh. 


Hairå. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards