Alla inlägg den 30 juli 2011

Av Frida - 30 juli 2011 21:18

Haii.


Idag är det lördag men har faktiskt kännts lite som söndag. Har varit hos mormor och morfar idag. Åt lite hallon där. Mumsigt. Sen b lev det en moppe tur med Louise och Rasmus. Och en glass på donk som vanligt. Hihih. Gott och trevligt! Alltid trevligt att vara med dem. Sitter och lyssnar på lite gullig musik. Finns faktikskt sådan i Fridas spellista också. Även om man kanske inte tror det alla gånger. 


Vill ni veta vad jag har hittat? Hoppas för jag tänker berätta. Jag har hittat det perfekta orangea nagellacket. Har alltid velat ha ett oranget nagellack men aldrig hittat något fint. Men nu har jag alltså gjort det. Det heter Papaya Punch och är av märket China Glaze som har otroligt många fina lack! Kostar dock 98 kronor men flaskan är på 14 ml och då är det otroligt billigt om man jämför med Isadora lacken som kostar 69 kronor i de flesta affärer och har en flaska på 6 ml. Vet inte heller vilken afför man kan köpa det i men man kan ju shoppa på nätet. Hihi. Aja, får se vill i vilket fall verkligen ha det orangea nagellacket! 


Vill ni veta något galet då? I natt ska jag sova på balkongen! Haha. Hoppas verkligen inte att det börjar regna. Det tror jag inte att det kommer att göra heller men man vet ju aldrig. Ska väl strax bege mig ut.


Hairå!

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards