Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Frida - 18 juli 2011 21:35

Hai.


Nu var det alldeles för länge sedan jag skrev något men har haft lite annat för mig de senaste dagarna. I fredags var jag som sagt och tittade på Diggiloo. Det var helt okej. Absolut inte dåligt men inte heller så att jag ropade hej vad bra! Haha. Det var gråmurrigt väder också men det gjorde ingenting. Pappa tog fram sydvästen och då ordnar sig ju allt!


I lördags drog jag till donken på kvällen därav ingetbloggande. Satt där och hade det trevligt en stund. Sen när jag kom hem var jag för trött för att sätta mig och blogga så det struntade vi i den dagen. Förresten är jag sugen på vattenmelon. Mums!


Igår då var jag hos Rasmus och hade det trevligt igen! Vi åt nachos. Yums. Sen spelade vi pippi memento. Haha. Det är faktiskt roligt och jag rekomenderar! Har ni inte just  pippi memento i era ägor kan man ju ta vilket memory som helst med hyfsat många olika par. Jag vann. Hihihiha. Efter det var det monopol dags. Där gick det väl inte riktigt lika bra. Jag blev rent ut sagt råboddel. Alltså boddel det är Fridaspråk för förlorare. Vet inte varför men det låter så bra med boddel när man förlorar. Vi käka kladdigkaka också. Gott, gott! 

 

 Vill någon inte vara med på bild säg till så tar jag bort!


Så idag då. Idag har det varit blöö väder. Jädra skit å piss orvar. Var ganska bitter till en början idag och det på grund av vädret. Jag vill ha sol när det är sommar och inte spöregn. Aja, hoppas att det har regnat ur sig nu så det kan bli fint imorgon. Jag måste ner och borsta tänderna nu igen. Flrresten så har jag inte gjort något vettigt idag. Läst lite. Spelat lite tv-spel och sådana regngrejer. Å, jag vill till biblioteket den här veckan. Bokgalning. Fast måste kanske läsa ut böckerna jag lånat först. Bara en halv kvar så snart så. Var på bokhandeln i lördags också. Köpte fyra böcker så jag har att läsa i Grekland! Bara två veckor kvar nu. Jajjaja. Just det ja. Behymmersrynkor var något ord jag kom att tänka på nu. Låter rätt fint men är nog inte så kul att vara drabbad av bekymmersrynkor. Hihi.


Hairå! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards