Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Frida - 7 juli 2011 21:49

Hai.


Hjälpe mig nu vet jag inte vad jag har gett mig in på. Har nyss startat upp med något riktigt svårt. Om det kommer att bli klart vet jag faktiskt inte men jag ska i alla fall försöka har jag bestämt. Om det nu blirklart då så berättar jag för er då vad det är jag pysslar med. Eller kan tänka sig att jag ger lite ledtrådar när jag kommit en bit på vägen. Hihi. Ni kan ju gissa hej vilt så länge och försöka lista ut vad det är för projekt jag startat upp här ikväll. För ett projekt är det nog verkligen känner jag nu som kommer att ta en hel del energi. Men det är det förhoppningsvis värt i slutändan. 


Den här dagen har jag i alla fall spenderat i Borlänge (igen...) med Rasmus och Louise. Jag köpte en bok! Vilken överraskning att Booklusis köper sig en bok. Naj, hihihiha. 500 muffins var det fina namnet på boken. Just nu äger jag tre muffins böcker. Kommer jag någonsinn hinna baka alla sorter. Över 600 muffins recept har jag i min ägo. Men här ska bakas, bakas, bakas. Det är så kul med muffins! Fast det blir förstårs mer baka på vinter halvåret. Köpte mig även en ny plånbok idag. Det behövdes. Den gamla är skruttig i kanterna och egentligen för liten. Men nu har jag en ny! Perfekt. Åkte även i en varm buss på vag hem. Kokhet skulle jag nog till och med vilja säga. Blöösch. 


Nu ska jag ner och borsta gaddarna. Sedan blir det kanske att fortsätta lite med den svåra grejen eller så blir det att lägga sig i sängen och läsa lite. Boken är så bra nu igen. Tog ett tag att komma in i boken jag håller på med nu men nu har den blivit jättebra och jag längtar efter att läsa! Imon blir det förresten Säter med R&L. Ska bli jättekul!


Hairå.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards