Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Frida - 28 juli 2011 21:24

Hai.


Vissa saker är lite konstiga. Det ska väl vara så antar jag. Idag har det varit en rätt slapp dag. Följde med mamma upp på stan en sväng. Har även städat hennes bil. Inte så kul men nödvändigt. Björkfröna hade även bestämt sig för att flyga idag så det har varit snöfall här. Inte kul för då var jag tvungen att damsuga bilen två gånger. Fattar inte varför sladden till mina hörlurar snurrar sig helatiden. En gång i veckan måste jag ställa mig i sängen och snurra ut dem. Hmpf. Gick åsgatan fram och tillbaka idag också. I brist på annat. Haha.


Vill ni veta en sak? Idag har jag haft shorts på mig! Det händer inte precis varje dag. Men men, finns det inget annat i lådan så lär man ta det som finns. inte så att jag inte har några kläder men de mesta är rentvättat och har hoppat ner i resväskan. Idag var visst sista dagen att lägga såant man ville ha med sig till Grekland i tvättkorgen så då lär jag gå naken nu tills på måndag. Om jag inte letar fram nå gamla kläder som shortsen. Hihih. Nu ska jag inte sova. JAg ska spela spel tror jag. Haha.


Heirå!

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards