Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Frida - 12 juli 2011 21:48

Hei.


Nu är jag tät i näsan igen men det har varit liite bättre idag än igår. Tror dock att jag hoppar protesen i natt också. Omöjligt att ha den när näsan är ur funktion. Visst, jag kan spruta i spray så att det blir fritt fram natt andas nu men det kommer ändå att täppa igen i natt. Och jag kan berätta att det är inte så himla roligt att vakna med en näsa som inte går att andas med och en mun full av saker. Nej fy! Den får vänta. 


Idag har jag inte gjort sådär jättemycket heller. Lullat runt här hemma. Läst lite bok. Slog nytt rekord på kuben också. Har börjat lösa den på tidoch rekordet låg idag på 1.55 men det förbättrade jag med hela 25 sekunder. Så nu är mitt nya rekord 1.30 Det gäller ju att ha lite tur med bitarna när man löser också och det hade jag idag. Ibland måste man göra vissa saker flera gånger och andra gånger behöver mna inte göra vissa saker alls. Beror helt på hur bitarna hamnar! 


Följde med till Leksand nu ikväll också. Hade inget bättre för mig och var ändå inte så haj på att göra något annat. Jag känner mig inte speciellt sjuk men det är ändå jobbigt att göra saker när näsan inte är som den ska. Förresten får jag väldigt sällan feber när jag är sjuk. En av anledningarna till att de trodde att jag inte hade blindtarmsinflammation är jag faktiskt hade det. Hon har inte feber. Nej, nej visst men alla människor är inte sådan att kroppstemperaturen höjs så fort man är lite krasslig. I alla fall tillbaks till Leksand. Det var iiskallt där och vi blev inte kvar så länge. Det var sådan där åkdon och termos träff där. Träff med gamla bilar alltså och det är ju pappas intresse. Jag tycker förresten det borde heta tanka dunk istället. Det låter mycket roligare ju! Hihi.


Det var kvällen det. Har gått runt och gastat BACKLUNDS MÖBLER I LINGEHED HITTA MÖBLER TILL RÄTT PRIS. HÄR FINNS NÅGOT FÖR ALLA BÅDE FATTIG OCH RIK. Haha. Vackert. Nej, inte spceillt men den där Lingheds visan har setat som klistrad ikväll. Tror det är någon radioreklam. Nu ska jag borsta gaddarna. 


Hairå. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards