Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Frida - 10 juli 2011 21:39

Hai.


Den här dagen har väl varit sisådär. Har varit lite upp och ner i

dag kan man säga. Börjar med att berätta att jag blivit lite små förkyld. Inte kul mitt i sommaren men jag har inte varit det sen i höstas så det var väl dags nu igen då antar jag. Har i alla fall ont i halsen och är tät i nosen. Aja det går väl över om nån dag. Fick också för jävulskt ont i magen idag. Låg i sängen och verkligen vred mig av smärta. Tror aldrig jag haft så ont i magen förut och det gick inte att ligga still. Finns bara en sak det kan ha varit också och det heter mensvärk. Jag som inte brukar få det vet nu hur vissa tjejer har det varje månad. 


Nu till det bra med den här dagen. Jag har bakat muffins/cupcakes. Tror att receptet hette nutellamuffins i alla fall och de blev superfina. Himla goda också! Karameliserade hasselnötter på toppen och nutellatopping. Jums, mums. Mamma fyller år på tisdag så det var den stora anledningen till de lyxiga muffinsen och att mormor med flera kom hit och sa grattis. Själv väntar jag med att gratta till på tisdag. 


Har ätit korv idag också. Haha. Intressant att få veta. Eller inte men det var gott i alla fall! Juste läste ut en bok igår. Skirver om den en annan dag för nu ska jag ner, leta rätt på nässpray och borsta tänderna. Förresten har jag aldrig varit förkyld sedan jag började med protesen. Kan ju bli en intressant natt det här då. 


Tjingeling!

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards