Alla inlägg under oktober 2011

Av Frida - 1 oktober 2011 21:27

Hej.


Jag är glaet trött och har god lust att lägga mig. Fast känns inte så bra att lägga sig halv 10 en lördagkväll. Äh, man gör ju som man vill. Igår, inatt, imorse, var jag med Rasmus och Louise. Skojjsigt! Vi lagade god mat, tryckte i oss, tittade film och hade det bra. Kan det bli bättre start på helgen? Nej, det tror jag inte. För övrigt om gårdagen så skrev jag mitt bästa matteprov någonsin. Är jätteglad över det. Och annat om idag dagen så har jag inte gjort någonting sen jag kom hem. Jo okej, jag tvättade moppen. Den är fin inför vintern nu. Annars har jag inte gjort något vettigt. Tänkte plugga kemi men hade varken lust eller ork med det så morgondagen vet man hur den kommer avnjutas. Med kemiboken. Lät kul eller hur? Jag har inget emot kemi men just det här kapitlet känns ganska tungt då det verkligen är Massor vi måste kunna. Massor med stort M. Zzz.. sova. Drömma. Långt, långt bort. Japp, snart ska jag sova och ursäktar mig om jag låter som en tråkmåns idag. Känner mig som en också. Haha.


Something happening somewhere.


Hejdå. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards