Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Frida - 22 oktober 2011 21:50

Tjing ling!


Blev inget skrivet igår. Gårdagen var i alla fall en sådan där bra glad dag. Fysikprovet gick bättre n väntat och jag känner mig helt nöjd med det. Var allmänt glad och happy igår. Hände inget speciellt men glad kan man ju vara ändå. Eller förstås det var fredag, jag gjorde pizza, hade en bra skoldag, skrattade glatt. Wihih. Lät ganska okej va? Det tycker jag nog allt! Bara en vecka till höstlov. Öppet hus nästa vecka och det är fortfarande ingen som berättat vad min klass ska göra då. Lite konstigt. Visst någon nämnde det lite snabbt för längesedan, sen var det liksom inge tmer med det eller vad? Kan ju hoppas att man får lite mer information veckan som kommer. 


Den här dagen då. Har varit ganska tråkig. Har hängt med matteboken ganska mycket. Prov på torsdag. Låter som att jag har prov hela tiden. Haha, kanske finns lite sanning i det också. Satte mig med en trevlig bok när jag tröttnat på matten. Så ja har gjort lite annat smått och gott också. Gick runt tjärnen. Rätt härligt att gå runt i hösten lär jag säga. Nu är jag helt trött. Har haft en obehaglig känsla i ögonen hela dagen. Kan kanske bero på att jag fick vatten i dem imorse? Haha. Tänker inte berätta varför jag hade vatten i ögonen, sådant som händer ibland.


Hairå!

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards