Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Frida - 17 oktober 2011 20:22

Hai.


Sitter här och lyssnar på lite musik. Är i en sådan där period då jag lyssnat om och om igen på samma låtar och de börjar bli uttjatade. Inte så roligt men men. Fick reda på resultatet på kemiprovet idag. Det gick bra och jag är jättenöjd! Känns också som att jag börjar få liite bättre koll på fysiken nu. Bara att pluggaplugga fram tills fredag så ska det nog gå okej i alla fall. Det är ganska svårt att hitta på saker att skriva om då det är ungefär samma saker som händer hela tiden. Eller alltså det är ju inte samma men dagarna i skolan är inte jätteolika. Det är ju samma ämnen och så som rullar på. Ja, förösker åtminstone skriva lite varierat. 


Om tio veckor har det varit jul. Tänk om åtta veckor är det fullt julmys! Vad jag längtar dit. Julgalning som jag är. Hihi. Lucia det vore fint just nu. Lite lusselelle och pepparkakor. Hihi. Vad glad jag blev! Lyssnar på sådan här musik man blir glad av ibland. Eller jag blir i alla fall det. Säkert inte ni andra. 

Kom nyss på hur fint Sverige är. Tänk bara på våra årstider. Vilken skillnad det är mellan sommar och vinter. Hösten och våren där emellan. Tiden då löven fallar av och när de slår ut igen. Vackert.


      

     

Sverige.


Hairå. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards