Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av Frida - 29 oktober 2011 18:22

Hai!


Höstloooov! Sitter här och skriver lite. Snart kommer Rasmus och Louise hit och gör mig sällskap. Ska bli roligt. Hade en toppen kväll med Rasmus och Dennis igår. Hade en bra dag med mamma i Borlänge igår. Köpte två klädesplagg och hämtade min matta. Bara en lampa som fattas mitt rum nu men letandet efter en sådan har jag nog gett upp. Kommer aldrig hitta en lampa jag vill ha. Vill inte ens ha en taklampa men det är behövligt ibland. Känns egentligen som att jag klarar mig ganska bra med min nakna glödlampa. Haha. Har bakat nutellacupkakes idag. Tänker bjuda min vänner på dem om de vill ha. Blev åtminstone väldigt fina. Tackar mamma också som köpte en sprits till mig idag så nu är det tack å adjö till plastpåsar. Kan spritsa fint nu utan att det bara blir tok. 


You're dead wrong - Mayday Parade


Så himla bra. Ni får stå ut med att jag är mayday parade galen just nu. Hysterin kommer gå över om ett tag men just nu är de det enda som spelas här. Hihi. Funderar på om jag faktiskt ska våga göra en sak. Kanske, nästa. Hihi. Ska ha en bra kväll nu!


Hairå. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards