Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Frida - 15 oktober 2011 22:04

Hai!


Idag tänker jag bland annat bjuda på lite fina hösbilder. Dagen har jag tillbringat med min fysikbok. Det gick ganska bra även om det är svårt. Känns ungefär som inför förra fysik provet. Det gick okej, inget mer. Aja, man kan inte vara topp på allt. Har också åkt en fin moppetur med Rasmus och Louise idag. Sista långturen för säsongen skulle jag tro. Tråkigt att moppesäsongen går mot sitt slut. Den hade gjärna fått hålla i sig lite till. Fast en sak som är säker är att det ska bli fint med lite vinter. Läste att för ett årsedan föll de första flingorna den här dagen. Sådan har vi dock inte sett till några än i år. Men de är nog inte länge tills de visar sig. Kallt och fint ute nu. 


Efter moppeturen blev det att äta sig tjock tror jag. Åt i alla fall alldeles för mycket och var ordentligt mätt längre än vanligt. Haha. Är bra att magen inte skrikit i alla fall. Blev ytterligare en stund med fysiken. En dusch senare råkade jag sätta mig framför tv:en och få på Go'kväll lördag. Blir jämt fast i det programmet på lördagar. Helt knasigt ju. Haha. Ser så gott ut när de bakar konditori grejer. Vill till Paris nu igen. Bra sak att göra i alla fall om man inte har något bättre för sig en lördagskväll. Senare blev det ost och kex också. Mums! Ny årigt och gott! Har haft lördagsmys idag helt enkelt. Hoppas ni också haft en bra lördag!


           



Höst!


God natt.  

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards