Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Frida - 23 oktober 2011 20:59

Ha tjena.


Bloggen blev skitful när de brddade storleken. Tappa humöret helt nu tack vare det. Helt tjokt att läsa ju speciellt när jag alltid skriver mycket utan bilder. Aja hoppas att man vänjer sig. Fint var det i alla fall inte. Får den där känslan man får när man glömmer ändra marginaler i word. Asså skitfult! Textraderna är ju typ två decimeter långa och det är inte fint! Fy sate jag som var glad så kommer det här och förstör min kväll. Piss orvar för tjänar inte att det skrivs något egentligen. Har åtminstone haft en bra dag! Följer texten ut i det svarta? Tryck F5 några gånger så ordnar det sig. 


Hejdå anklever. 

Av Frida - 23 oktober 2011 20:40

Asså nu blir jag gaaaaaaaaazsaaaaaaaaaasaQAQASWKOHNJ GE NNB VFdcxdcdesö

en!!!!!!12


Vad har jävla skit å piss orvars korv bloggplatsen förstört min fina blogg för!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Visst öka bredden på bloggen är väl helt okej men då för man göra det på hela blohgfen ocj inte bara texten!!!!!!!!!!!!!!!!!1








Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards